0.3

Verzio 0.3

Mi ez?
Alkalmazott transzmédia, mely egy hihető, és egymással elhitethető világot készül felépíteni.

Kik írják?
Gyakorlatilag bárki, aki el tudja képzelni azt, hogy az ember eredendően nem agresszív.

Mi a történet?
100-150 ezer éves genetikája az embert még ma is arra készteti, hogy a környezetével akarjon azonosulni, és 80-100 fős, egymásba nem beleviselkedő1, kötetlen társadalmi játékokat játsszon, azokból fiatalon és öregen elvágyódjon, illetve azokba felnőttként másokat bevonjon.

Az eltelt időben egy különleges esemény (özönvíz, vulkánkitörés, ufólátogatás, stb.) az embereket több generáción át egy helyen
tartotta, és az ember felfogóképességénél (Dunbar számnál) jóval nagyobb társadalmi játékot hozott létre.

A tömeg azóta is több lehetőséget ad a játékra, mint a csoport, de kötetlen részvétel helyett fokozott egymásra építésre és fokozott élni akarásra (folytatásra) késztet, mert azt egyedül vagy egy élet alatt felfogni lehetetlen.

Mire használható?

Rekreációs programok hozhatóak létre amiben az emberek megpihenhetnek, kikapcsolodhatnak, megtapasztalhatnak egy teljesen másfajta életérzést.
Közösségteremtő
Megjeleníthető filmekben, animációkban, színházi előadásokban vagy más improvizációkban.
Kimutat ..(szerkesztés alatt)